Resultatet av modellen

Nu ska jag lägga upp några bilder på hur det blev med resultatet av min svinrygg. Det gick väl helt bra, ganska svårt att se i svart hår, och svårt att få allt att hållas på plats när det bara föll ner hela tiden. Men man blir väl bättre för varje gång man gör det och kul har det varit att få göra det en gång till. Och om det är någon till som vill att jag ska göra en sånhär uppsättning på så är det bara att säga till så gör jag det någon gång när jag har tid. Det blir ju bättre för varje gång jag får göra om detta.

Tack Becka och Meps för att ni ställde upp som modeller!

   


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack för din värmande kommentar fina du! De uppskattas till tusen! Hoppas du kikar tillbaka och stannar! Ha en underbar kväll! KRAM

2011-12-12 @ 20:59:39
URL: http://bysofia.se
Postat av: MEPS

schieeetsnyggt!

2011-12-13 @ 18:35:37
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback