Najs dag i stan

Idag har jag chillat med Michelle och två andra i stan (ida och carolina som vi träffade där) Jag har shoppat upp en hel del pengar, jag köpa en mysig huppare från gina tricot, en randig tröja från gina tricot och en gul tröja på rea från jim&jill (den gula köpte vi alla samma) Men nu ska jag inte shoppa mer resten av året... och det är ju bara en dag, men nästa år ska jag shoppa mer hihi. Det är bra med rea, det skulle kunna vara det oftare. Nu har jag ont i fötterna eftersom jag har gått på stan en hel dag, men kul att träffa michelle igen som jag inte hade sett på flera veckor och de andra två som joinade oss. Nu ska jag mysa här för mig själv och imorgon blir det nyårsfest hos nea och dessutom en övernattning, en härlig helg att se fram emot nu och en bra fredag har det varit.

Här kommer bilder på det jag shoppade:


Mysig tröja från Gina tricot


Randig tröja från Gina tricot


En tröja från Jim&Jill, köpte för att den var gul och billig

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

kul :D fina saker^^

2011-12-30 @ 20:58:56
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback