Härlig helg ♥

Gokväll. Nu har jag nyss kommit hem från farfar, vi har varit och firat hans födelsedag som var i fredags. Idag har jag sovit länge, städat, inte gjort så mycket annat och sen åkte vi iväg till farfar för att hälsa på. Nu är man helt slut efter denna helg, det har varit fest, filmkväll och mycket annat. Hur ska man orka fara till skolan imorgon, det är ju måndag. Men efter skolan ska söta Becka komma hit och jag ska färga hennes hår och sen ska jag göra svinrygg uppsättningen på henne eftersom hon ska vara min modell. Kanske det blir en bra dag imorgon ändå. Men det har varit den bästa helgen på länge, tack alla som har gjort denna helg helt awesome.



Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback