Filmkväll snart :D

Hej hej. Dålig uppdatering igår p.g.a att jag försöker fixa en ny desígn till bloggen och att jag hade annat att göra. Igår städade jag inför julen som är nästa vecka, jag gjorde några inlämningsuppgifter, var barnvakt, lagade några jultårtor och sådant, så hade inte så mycket tid att blogga igår. Men nu är det fjärde advent och när man kollade ut genom fönstret på morgonen så hade det snöat och snart är det filmkväll hos nea och tintin. Känns lite konstigt att det är filmkväll på en söndag men det är ju ingen skillnad vilken dag det är filmkväll, det är ju ändå alltid lika awesome. Men nu måste jag göra mig färdig inför filmkvällen. Bloggar mer när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: MEPS

bajlooooo :D

2011-12-18 @ 20:41:27
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: ssandra !

Hejsan. Jag har en liten fråga. Följer du mig via blogglovin?

2011-12-18 @ 21:01:10
URL: http://sandddragreen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback