Fest frisyrer i skolan

I skolan idag har vi gjort fest frisyrer på varandra, det var helt najs. Jag gjorde en dubbelsidig svinrygg på en i klassen var ganska svårt att få allt perfekt men det gick väl helt bra annars. Själv fick man mycket volym i håret och lite lockar, vi tog bilder på varandra men bilderna stannar i skolan så dem får ni tyvärr inte se. Men nu är mitt hår fluggigt och mycket volym, svårt att få det själv men jag har ju en egen mini volymaster som jag ska använda när jag gör volym. Skoldagen var i alla fall kul, och jag kom hem redan klockan 14 skönt att ha korta skoldagar. Men nu är det bara några skoldagar kvar och på onsdag har vi julfest, på torsdag ska vi vara i skolan och sen när vi slutar så får vi jullov. Imorgon efter skolan ska jag gå till stan och köpa några julklappar eftersom jag inte har hunnit köpa något ännu och det börjar bli stressigt för snart är det jul. Nu ska jag göra en inlämningsuppgift i konst och kultur om hur man arbetade som frisör förut o.s.v. 



(Inte min bild, hittade en snygg bild på en svinrygg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback