Becka min modell

Nu har jag kommit hem från skolan och snart kommer Becka hit för jag ska fixa hennes hår, hon ska vara modell till mig när jag ska göra en inlämningsuppgift på en svinrygg som är en uppsättning. Kommer bli nice att få göra det en gång till, jag gjorde det på Meps innan och nu ska jag göra det på Becka. Jag kommer sätta upp bilder senare på hur det kommer se ut, men det kommer bli svårt att göra det i svart hår men får se hur det går. Det är det som jag ska göra ikväll vara frisör till söta Becka. Men nu ska jag inte sitta vid datan för hon kommer snart hit.

Hihi jag hittade en nice bild på facebook på tre av mina söta kompisar: Nea, Lelle och Becka. Bilden är tagen av Meps tror jag.



Visst har man coola kompisar? (a)

Kommentarer
Postat av: MEPS

proffsfotografen

2011-12-12 @ 17:01:54
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback