Random! :)

Jag har hittat några random frågor som jag tänkte svara på, bara för att jag inte vet vad jag ska göra eller blogga om.

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år ojj.
2. Vem var den sista du träffade? Pappa.
3. Hur lång är du? 160 cm ungefär.
4. Vilken var den senaste film du sett? Hm minns inte vilken.
5. Vem ringde du senast? Mommo (mormor)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma där det stod "nä".
7. Var är dagens planer? Vila mig och ta det lugnt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, ringer om det behövs.

9. Vilken ögonfärg har du? Grön-bruna tror jag.
10. När vaknade du idag? Ca klockan 11, eftersom jag skulle stanna hemma.
11. Vilken är din favoritplats? Hemma, utomlands, fina städer.
12. Vem fick dig att skratta senast? Kompisarna i klassen.
13. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Kladdkaka.
14. Tycker du om att mysa? Såklart det är riktiga jag.
15. Vad har du för ringsignal? Fest hos Mange ofc!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vem vet kanske utomlands.
17. Har du höjdskräck? Nej, den försvann nästan helt när jag åkte i finlands högsta trä berg-och dalbana.
18. Vad är det galnaste du har gjort? Saker som jag inte vågat är galet.
19. Vad gör du en vanlig dag? Chillar med kompisar.
20. Hur ofta köper du sötsaker? När jag far till butiken, några gånger i veckan.

Har man tråkigt så har man! :)


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Fin blogg^^

Glöm inte att anmäla dig till dagens blogg hos mig!

2011-08-25 @ 16:52:57
URL: http://m3lind4.se
Postat av: nnicole

Visst kan vi följa varann via blogglovin !:)

2011-08-25 @ 20:04:13
URL: http://hejnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback