Skoldagen är över...

Hihi nu är skoldagen över. Jag slutade tidigt idag så jag har nyss kommit hem för en stund sedan. Tisdagarna går snabbt, vi blev inte klara med vår klippning på dockan så man får fortsätta att göra den färdig här hemma till nästa vecka på tisdag. Efter att vi hade slutat var jag och hälsade på några kompisar som bor på internatet där bredvid skolan, men jag kommer nog inte att börja bo där och det var ganska tråkigt, tror inte ens att jag skulle klara att bo själv där. Men det är bäst att bo hemma enligt mig. Resten av dagen ska jag inte göra något annat än att slappa, jag kan inte fara ut och gääza med kompisarna eftersom de skulle vara borta på något annat. Och ikväll kommer det ju Robinson på tv och det vill jag inte missa.


Kommentarer
Postat av: Louise

Kolla om du blev dagens blogg :)

2011-08-30 @ 20:52:50
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback