Rain over me lalala...



Rain over me lalala... 
När jag skulle gå ut för att mata mina husdjur så börjar det förståss att regna. Ibland är det mysigt med regn men det är inte så kul när man blir genomblöt bara för att gå ut en sväng för att ge mat åt husdjuren. Men nu sitter jag här i soffan med laptopen och myser för mig själv. Tänkte kanske ta mig en varm dusch snart, men först ska jag ta något att äta till kvällsmat. Har inte så mycket att skriva om själva dagen, men skoldagen blev annorlunda, istället för att ha lektion åkte vi med buss till ett ställe där vi ettor hade sammarbetsövningar och lära-känna-varandra lekar. Men dagen har varit helt okej, men kanske den blir bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: MEPS

oh gooood va myysot de lät som du hadd de i soffon xD va fö slags lekar?

2011-08-23 @ 16:47:05
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback