Inskription + shopping!

Dagen började med att ha två lektioner modersmål och efter det hade vi två lektioner engelska. Resten av dagen åkte vi till en annan yrkesskola på en inskription, där lyssnade vi på information och sedan fick i äta tårta. Efter när vi hade slutat gick jag in till stan, där jag shoppade med Meps. Jag köpte en blå t-tröja, ett par blåa jeansleggings, modersmålsboken, småa häften och två pärmar. Och så satt vi och åt bulla och drack trip på café. Så har min fredag varit, helt bra dag och lite shopping blev det också.

T-tröja: Gina Tricot
Jeansleggings: H&M
Häfte + pärm + skolbok: Gros Bokhandel

  

Ha en bra fredag kväll! :)


Kommentarer
Postat av: MEPS

Kusten är klar!

2011-08-19 @ 20:56:58
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback