Imorgon till Jakobstad!

Imorgon ska jag fara med familjen till Jakobstad, för min lilla kusin ska ha sitt dop. Hon ska heta Tilde, visst är det gulligt? Jag tycker att det namnet passar och Tilde är ett gulligt namn enligt mig. Alltid kul att fara på dop när det inte är i kyrkan men de har dopet hemma istället och det är bättre. Kommer vara borta nästan hela dagen imorgon så därför kommer jag kanske inte att blogga före jag kommer hem på kvällen. Jag lägger upp en bild på henne som jag har lagt upp förut men den här bilden är så gullig.



Naaw visst är Tilde söt? ♥

Kommentarer
Postat av: vonskareng

ååå älskar bebisar! SÅ SÖT!!!

allt är bra med mig, här hemma bakar vi kanelbullar just nu! :D

du borde verkligen testa att göra lite av det som jag gör. särskilt mina "nyttiga bakverk". SÅ GOTT!! det är bara att öva på att laga mat och baka så blir du säker till sist. allt bra med dig då? (antagligen är det väl det haha =) )

2011-08-06 @ 20:06:09
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Bra här! :)

2011-08-06 @ 21:54:03
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback