Godnatt världen ^^

Nu ska jag börja lägga mig till sängs tror jag. Eftersom jag mår mycket bättre nu så kommer jag säkert att fara till skolan imorgon om jag inte börjar må sämre eller något annat liknande. Och vi börjar ganska tidigt, så jag orkar inte stiga upp om jag inte går och lägger mig nu. Men imorgon är det fredag och då ska humöret vara uppe (y) men man får hoppas på att det blir en bra fredag imorgon och att jag kan fara till skolan och inte behöver sitta hemma och vara sjuk. Men nu ska jag stänga av min laptop, sov så gott alla underbara läsare. Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Härligt att du är med i dagens blogg, meddelar dig när tävlingen är avslutad.

Btw, öka din chans genom att lägga till mig på blogglovin eller lägg in ett inlägg på din blogg om min dagens blogg.

Ha det bra! :)

2011-08-26 @ 08:09:34
URL: http://m3lind4.se
Postat av: vonskareng

mår du bättre idag? :)

2011-08-26 @ 09:58:19
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback