Fredagsmys i soffan (Y)

Den här fredagen är den första på länge som jag har tyckt att har varit en ganska tråkig fredag kväll. Vädret är inte heller det bästa, och jag kunde inte fara till åminne,  men det finns inte så mycket man kan göra denna fredag kväll. Men nu tror jag att jag ska sätta mig i soffan och mysa med lite sötsaker och se om det kommer något på tvn. Hihi, jag får ha en mysig fredag för mig själv och med familjen.

Tyvärr kommer jag inte att kunna blogga alls imorgon för jag ska fara med familjen och släkten till villan och fira villavslutningen, och då ska vi sova över där till söndag. Eftersom jag inte har något nätverk till min egen mini laptop så kan jag inte ha med laptopen och blogga. Men jag kan ju blogga via min mobil, och kameran följer med så jag kan sätta upp några nya bilder. Men nu när det är fredagkväll och jag har inget annat att göra så ska jag sätta mig i soffan, ta fram en mysig filt, ta fram lite sötsaker, sätta på tv och se om det kommer något bra tv-program eller serie.

Vad ska ni göra denna kväll? Puss & Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Härligt :D

Kul att du gör det! Vi kan absolut följas på bloglovin, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig då :)

2011-08-26 @ 20:23:08
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: emma

sv: tack dsm! :D

okej, men säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2011-08-26 @ 20:43:43
URL: http://emmaflodin.blogg.se/
Postat av: emma

sv: okej, bra! :D<3

lägger till dig nu!

2011-08-26 @ 20:58:55
URL: http://emmaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback