Fotbollsmatch :D

Ikväll ska jag fara och se på en fotbollsmatch! Jag har inte tränat fotboll eller sett på en match än i sommar så ikväll ska jag fara och se på en match, och bättre väder kan det inte bli. Jag skulle vilja spela fotboll men tyvärr finns det inget lag med de som är födda -95 som jag kan vara med i. Jag saknar alla träningar och matcher som vi hade förra året, men det är alltid kul att se på en rikig match då man själv inte spelar. Någon annan än jag som gillar fotboll? :)

5339139741_0af9ebe4a3_z_large

Fotboll in my heart! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Tack! :D

2011-08-12 @ 17:55:32
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

he finns ju lag fö 94:or å fö gamlare man kan spel me!

2011-08-13 @ 10:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback