Brummat med mopeden

Idag har jag varit ute och brummat moped med Meps. Vi ringde och frågade några andra om vi kunde komma och hälsa på dem men de hade annat att göra, så jag och Meps åkte till sale och köpte glass. Sen chillade vi en stund i byn och så blev det en kort snabbtitt hos Nea innan jag skulle fara hem och äta mat. Och resten av kvällen ska jag inte göra något speciellt. Det är ju bra och fint väder åtminstone, så jag ska snart gå ut och ta några bilder men jag måste ladda min kamera först. 

 

Dagens bild på Meps! :)


Kommentarer
Postat av: MEPS

HJÖÖÖÖÖÖÖÖLP va jag ser trött ut på bilden!!!!!!! skriv där under: "Meps ser ut som en trött skunk!"



Men de va noo kuul igår :))))

2011-08-14 @ 09:17:18
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback