18 saker om mig!

Här är några saker som ni kanske inte visste om mig.
Vill ni att jag ska göra flera sådana här så säg till.

  • Jag har flyttat en gång i mitt liv.
  • Jag har kallats Madde enda sen jag började i dagis.
  • Jag har gjort hårförlängning.
  • Jag har färgat håret mer än tio gånger.
  • Jag än den mest annorlunda i min familj.
  • Jag har självlockigt hår från början.
  • Jag har ganska dålig kondition.
  • Jag är den lataste i min familj.
  • Jag gillar att vara uppe sent på natten.
  • Jag kan vara så envis så att jag får det jag vill ha till sist.
  • Jag är dålig på att baka/laga mat.
  • Jag har varit sammanlagt tre gånger utomlands.
  • Min höjdskräck försvann när jag åkte i en trä berg-och dalbana.
  • Jag får hela tiden bättre självförtroende.
  • Jag har aldrig varit osams med någon kompis.
  • Jag har bara spelat fotboll i ett år.
  • Jag var rädd för vatten när jag var liten.
  • Jag skulle vilja göra en navelpiercing + tatuering.

Ska jag göra flera sådana här punkter eller vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback