Urvalsprovet till frisör!

För en stund sen kom jag hem från skolan.
Jag har fått ett brev på posten där det står att jag ska fara på urvalsprov till yrkesakademin den 09.05.2011 klockan 08.00 --> nästan två veckor kvar tills jag ska fara dit.
Men jag missar några lektioner på måndagen som t.ex fysik två lektioner. Det kommer bli nervöst att fara på intervju för jag har aldrig varit på något sådant förut.
Och jag vill komma in till frisör nästa höst. Annars blir det att fara till gymnasiet.
Men jag måste inte börja förbereda mig ännu ska vänta ca två veckor.



Old pic på mig.


Kommentarer
Postat av: MEPS

urvalsprov! e du nervös? haha xD

2011-04-28 @ 18:12:03
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback