Sommar<3

Tjeena ^^

Glad påsk ! :)

Det kan inte bli bättre.  
Har inte bloggat idag för har haft fullt upp att göra. 
Har varit till Tuuri (ett shoppingställe) och shoppat t.ex Converse All Star skor (blåa) hårfärg och lite annat som man behöver. Jag laddar upp bilder på det jag köpt senare ikväll. Jag har bara varit hemma några minuter och snart ska jag fara iväg ut i byn med moped och träffa några kompisar och fira påsk. Det är en sån sommarfeelis ute det är över +15 i skuggan och det är så varmt och härligt. Just nu kan det inte bli bättre. Det skulle alltid kunna vara såhär. Men nu ska jag inte blogga mer ska snart fara ute och chilla i byn. 

Hejdå! <'3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback