Fredag <'3

Nu har det blivit första april.
Någon som blivit lurade med något skämt? Jag har inte blivit lurad ännu och jag kommer inte att gå på något skämt idag. Det har varit en chill skoldag. Vi gjorde nästan ingenting annat än hade modde prov. Vi har haft vikarie halva dagen så vi satt mest och bara pratade..
Nu måste jag säga en bra och dålig nyhet. Den bra nyheten är att det är fredag nu och imorgon ska jag på fest med kompisarna. Och den dåliga är att ikväll kommer en bekant till oss och ska avliva Lisa (min kanin om det var någon som inte visste det) Det är synd men hon mår inte bra så vi måste göra det..
Men nu ska jag chilla en stund -->



Dagens bild på mig tagen av webcameran.


Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg :)

2011-04-01 @ 18:54:13
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback