Etik på G ...

Nu när jag har kommit hem från skolan ska jag göra matte läxan och göra färdigt min etik forskning.
Jag ska redovisa imorgon sista lektionen om naturskydd. Undrar hur det ska gå? Bra hoppas jag...
Det har varit en ganska bra och lugn skoldag. På huslig ekonomi gjorde jag ett collage och sen åt vi god mat: ugnsbakade potatisar med något kött, gott eco-bröd, sallad och rabarberpaj med vaniljsås.  Sen på matte timmarna spelade vi spel (alias) och så räknade vi lite efter att vi hade spelat. På engelska hade vi läsförståelse som gick dåligt tror jag. Och på samhälls lära kollade vi på en dokumentär film.
Har varit ganska lungt i skolan hittils när alla åttor är på prao. Men vissa saknar man som man inte sett på snart en vecka <'3 Imorgon efter skolan blir det att fara till stan och sen på bio med kompisarna.
Längtar tills imorgon efter skolan (:



En bild på filmen vi ska se på imorgon :)

Kommentarer
Postat av: MEPS

OMG ja ha int sett er på en vecka! :((((((

Men de blir kul med bio imrn :) kommer alla?

2011-04-14 @ 17:03:52
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback